quarta-feira, 1 de abril de 2009

Don't stop me now




Depois das mazelas passadas, das reflexões, e de ter me livrado de muita gente falsa e que me atrapalhava, estou no meu melhor momento, não sentia isso havia muito tempo. Hoje eu sei exatamente quem eu sou e o que eu quero. E só tenho uma coisa a declarar:


Don't Stop Me Now - Queen


Tonight I'm gonna have myself a real good time
I feel alive
And the world is turning inside out Yeah!
And floating around in ecstasy
So don't stop me now
Don't stop me

'Cause I'm having a good time (having a good time)
I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity
I'm a racing car passing by like Lady Godiva
I'm gonna go go go
There's no stopping me
I'm burning through the sky Yeah!
Two hundred degrees
That's why they call me Mister Fahrenheit
I'm trav'ling at the speed of light
I wanna make a supersonic man out of you

Don't stop me now
I'm having such a good time
I'm having a ball
don't stop me now
If you wanna have a good time just give me a call
Don't stop me now ('cause I'm havin' a good time)
Don't stop me now (yes I'm havin' a good time)
I don't want to stop at all

I'm a rocket ship on my way to Mars
On a collision course
I am a satellite I'm out of control
I am a sex machine ready to reload
Like an atom bomb about to
Oh oh oh oh oh explode

I'm burning through the sky Yeah!
Two hundred degrees
That's why they call me Mister Fahrenheit
I'm trav'ling at the speed of light
I'm gonna make a supersonic woman of you

Don't stop me, don't stop me
Don't stop me, hey hey hey!
Don't stop me, don't stop me ooh ooh ooh (I like it)
Don't stop me, don't stop me
Have a good time, good time
Don't stop me, don't stop me Ah

I'm burning through the sky Yeah!
Two hundred degrees
That's why they call me Mister Fahrenheit
I'm trav'ling at the speed of light
I wanna make a supersonic man out of you

Don't stop me now
I'm having such a good time
I'm having a ball
don't stop me now
If you wanna have a good time just give me a call
Don't stop me now ('cause I'm havin' a good time)
Don't stop me now (yes I'm havin' a good time)
I don't want to stop at all


Adoro essa música, mas ontem caminhando sozinha ela me fez sentir muito melhor depois que espantei tudo de ruim da minha vida... hehehehe!

5 comentários:

Stefany disse...

É... As coisas são como paginas em nossas vidas... E parece que voce finalmente virou a sua página ruim... Nem acredito que por causa de terceiros, eu te julguei e não quis me aproximar de você... Mas, como uma página virada, uma nova página está sendo escrita e nela, escrevo pra você minhas desculpas... E espero, de verdade, que sua página seja melhor escrita que a anterior... Como a que estou tentando escrever pra mim... bjos!

Sweet Toxicant disse...

Talvez eu também lhe deva desculpas. Mas o que importa é que já resolvemos isso tudo né? Todos nós erramos, e julgamos.. somos seres humanos e como tais, imperfeitos. Mas a dignidade está em reconhecer a verdade quando ela aparece. Estamos vencendo, estamos vencendo.
Let's go to another chapter!
Beijos!

Carol disse...

Isso aí querida. Bola pra frente! Beijos e parabéns pela iniciativa.
Carol

Luiz "TIM" Ernani disse...

Go ahead, punk!

Codename X disse...

É como dizem: tudo que nos acontece, bom ou ruim, nos ensina algo e faz de nós quem somos.

Beijos, mon chére!